Varför är det så långt kvar?

Nu har trailern kommit o det gör ju att man börjar längta ännu mera! ge mig nu! men nej... vi måste vänta till 30 juni. Åh... får väl nöja mig med att det snart är 20 mars så att jag kan njuta av New Moon iaf.

Här är den officiella trailern för Eclipse! bästa kvalitet!


Kom upp ett meddeland eom att nya firefox 3.6 fanns tilgängligt så då installerade jag det. o då kan man visst välja olika teman. neat! Just nu pryder körsbärsblommor mitt fönster.

Ikväll blir det criminal minds innan det är dags att sova. Tog en tupplur i soffan när jag kom hem bara för att orka vara vaken lite till... blir sjukt trött av dessa morgnar. Men efter imorrn kl 15 är det helg. o på lördag är det schlagerfest! Underbara helg!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback