Trött efter en tuff arbetsvecka

Är helt slut... Har varit trött hela dagen... Satt med schemat hela morgonen o blev faktiskt klar till lunch! Perfa, så på måndag får alla sian scheman. Lunchen gick bra idag med. Vi kan mer än vad vi tror o visar! hmmm... åkte o handla på Maxi efter jobbet. Blev en del. Ska ju ha mys hos anna o bozze imorrn så det blev lite inköpt till det med faktiskt. sen hem o laga mat. gott blev det =) o nu sitter jag här o tittar på lets dance... eller tittar o tittar... har datorn framför mig så jag tittar upp ibland. Känner för att lägga mig lite, känner mig alldeles svullen efter maten... men då är risken väldigt stor att jag somnar... o jag kanske borde vara vaken ett par timmar till.. är ju solsidan 2130 =) hehe... jaja... imorrn ska jag ha sovmorgon! kanske blir lite städa här hemma också, en promenad om solen tittar fram? sen blir det schlager mys! Vad jag tjatar om det... men jag ser fram emot det ju! nä... nu ska jag hitta på något annat.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback