Tisdag

Såg nu att jag fått erbjudande om att boka New Moon fraktfritt från CDON... vilken tur att jag bokade för flera veckor sedan o får betala 29kr i frakt... hmm... tur att det bara är 29kr.

Gårdageskvällen gick bra trots att vi saknade Lillen som var sjuk. O tack Alex för att du kom in tidigare. Kul med två pers på golv annars =) Blir nog bra ikväll med hoppas jag. Städade aldrig igår. D mådde inte bra så han låg o sov. Men han hade faktiskt damsugat när jag kom hem. Mycket uppskattat. Idag skulle han fixa lite till. bra bra. Själv ska jag väl göra mig redo att åka till jobbet snart...

Lisa sa en bra grej igår. När man är på jobbet kan klockan vara vad som helst. Den kan lika gärna vara 10 på morgonen som 22 eller 05. Man är som i en bubbla när man jobbar inne. Så sant (om man inte tittar, eller går ut förstås)

Det är okej att jag missar dhw o cougar town ikväll. För jag såg de avsnitten igår =) Så ikväll blir det väl morgondagens Greys tror jag. mmm... =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback