Skor till salu!

Tänkte om det finns någon intresserad av att köpa skor. Är du intresserad skriv en kommentar o lämna din mailadress så kontaktar jag dig. Eller ring/smsa mig om du har mitt nummer.


Svarta floorcrashers av märket Cheapo strl 40. 100kr
Använda en gång. Köpta via nätet förra året, mindre i strl än vad jag trodde. Väldigt fina =)


Prickiga slip in skor från Skopunkten strl 38. 50kr
Använda en gång.


Svarta ankelboots i mockaimitation strl 40. 50kr
Slitna vid klacken.


Camouflagefärgade slip in skor från Cheapo strl 40. 50kr
Höger sko lite sprucken i baksömmen
Använda ett antal gånger. Vill gärna ha dem kvar men de är för små...

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Ankelbootsen gillar ja, ses nån dag kan ja testa dem?

2010-03-31 | 20:45:14
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Tha Redhead säger:

Synd då:-(



ja fick ett extremt begär att shoppa nya skor nu, måste bege mig ut och handla mig ett par så ja mår bättre sen:-D nästa vecka på vår tripp till tornby kanske?

2010-03-31 | 20:55:05
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback