Shopping spree

Varför är vissa människor så sura? Råkade glömma min Gina påse i provrummet på HM o när jag kom tillbaka o skulle hämta den hade de tagit den från provrummet så jag gick fram till de två som stod o plockade med kläderna o frågade om de sett min gina påse. "ja" säger en av dem jättesurt o sliter fram påsen o nästan kastar den till mig "du hade glömt den" snäser hon åt mig. När jag går därifrån känner jag mig lite paff. De brukar ju vara så trevliga men vad var henne sproblem? Hade jag förstört hennes dag för att jag glömde min påse där eller? Det är väl ganska mänskligt att glömma? Eller hade hon bara en dålig dag? Jobbar ju själv inom serviceyrket o dåliga dagar lämnar man hemma! Hon brukar visserligen se ganska sur ut när man är där men... nä... usch! helt sjukt hur upprörd man kan bli för att bli avsnäst va? haha...

Jaja... blev iaf en lite längre sväng än vad jag tänkt. Hittade vakuumpåsarna på Rusta, plus en massa annat, en brödkorg o lite sånt. Sen åkte jag vidare till Ikano. Blev en blus från Gina o en från HMs garden collection. hittade även ett par chinos på Vero Moda o En t-shirt på Lindex. En hel del pengaspenderande. Här är resultatet:




Blusen från hm såg så tråkig ut på galgen men fin på =) Om ni inte ser så är blusen till höger blommig, därav närbilden

När jag satte mig här i soffan nyss så hörde jag Tessi i hallen, så kräktes hon. o det var typ bra vatten! Säkert 1-2dl. Druckit för snabbt? Konstig kisse...

Nu ska jag äta snart o sne ta itu med skorna.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Guuu vad snygga kläder! Nästa gång ja shoppar outfits MÅSTE du med:-)



Som jag skrev på FB - Dagens ris till griniga bitterfittan på HM!

2010-03-31 | 18:15:43
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback