Remeniss

Blev en kortare promenad igår kväll. Men jag gick ju till o från jobbet med så det är ju lugnt. Sen blev det mys med DHW o Cougar Town o Te på det. Tycker om våra tvkvällar. Mysigt!

Idag var det jobb igen. Möttes av tre (eller iaf två av dem) övertrötta killar som jobbat natt. ett extremt bra jobb hade d egjort med renligheten iaf! Men de var så trötta att de bara flumma o skratta. Då är det nog dags att pallra sig hem o sova lite.

Dagen gick ändå över förväntan med tanke på att folk var sjuka. Inte på mitt skift men kvällen o mellanskiftisen o kvällsskiftisen är hemma med maginfluensa. Inte kul! Vill verkligen inte ha maginfluensa! Men det verkar ju som om det går nu så jag håller tummarna!

Efter jobbet åkte jag hem till Malin. Var så sjukt länge sen sist! De bodde jättefint. O så har hon världens sötaste dotter =) Man kan ju inte bli annat än sugen själv när man träffar så söta barn! Men inte än på ett par år. Har lite att fixa innan. Men det blev lite minnen o catching up prat. alltid trevligt.

Nu ska jag koppla av lite i soffan innan det är dags att krypa i säng. Borde nästan gå o lägga mig nu, ska ju upp vid 5 o sov inte mycket inatt men nej nej. Måste se Greys! Kommer vara sjukt trött på jobbet imorrn... Men jag får ta igen det i helgen är ju ledig =)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Haha:-D Ja jag är väl det:-D



Sitter själv och bläddrar i drinkböcker för att se vad man behöver ha hemma till drinkarna...

men imorn får du göra läxan.-D

2010-03-10 | 22:54:36
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback