Rätt låt vann!

Oh yeah! Var många låtar som hade känts bra att skicka till Oslo men detta var ju min favorit! Den rösten på en så liten tjej! Helt otroligt. Me like! O eftersom vi slagit vad så vann jag 30kr på kuppen =) Isn't life wunderfull ;)


två timmar innan vi skulle till anna o bozze så började förvandlingen. haha! Sminkning i schlageranda (rosa, lila, glittrigt) svartklänning, rosa strumbyxor, guldglittrig bolero. Håret fick hänga lite lockigt på ena sidan. O naglarna fick ett rosa lack. Har inte haft nagellack på hur länge som helst så nu känner jag mig så fin!


Sen gick vi till värdparet. Där hade de dukat med rosatema. God mat fick vi. Kyckling o fläskfilegratäng med ost o grejer. Mycket smaskigt! efter maten dukade vi fram dipp, morotsstavar, gurkstavar o drinktillbehör. för drinkkväll skulle det bli!



Vi njöt av melodifestivalen för att efter min seger (hehe) gå vidare till singstar! Anna o Gabbi när det är som bäst! Blev även mycket skitsnack som vanligt. Kvällen rundades av runt 0130. Anna o Bozze skulle på dop idag så det var nog bäst det. Slumrade gott hela natten. Vaknade o myste lite med Tessi som kom o la sig hos mig o sne har jag inte gjort något mer idag. O det lär väl fortsätta så misstänker jag... Skulle behöva städa men vem orkar en dag som denna? Vi får se, får ta det innan jobbet imorrn annars. Avslutar med en till bild från gårdagen.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback