Projekt Skor - It's all about the shoes!

Då var jag klar. O mycket bättre blev det. Räknade alla skor jag har... o allt som allt (med träningskor, foppa o flipflops inräknade) har jag 57par skor. hehe... Wow... trodde faktiskt inte det var så många... men nu är det lite rensat då. Ett par ska slängas, dragkedjan har gått sönder, sen har jag fyra par som någon gärna kan få köpa annars åker de till insamling tillsammans med två par andra skor. så med andra blir det 50 par kvar. wow... helt sjukt...

Här är lite för och undertiden bilder:


Så här blev resultatet, o favoriterna i fokus:


Tänk vad två skokartonger kan göra! Ser ju mer organiserat ut. I en kartong har jag lagt mina vinterskor. i den andra sommarskorna. D fick ha sina skor på översta hyllan. Han är ju längst... o så flytta jag de grejerna som var på övre o under så jag fick lite mer mellanrum mellan hyllplanen. Jag är nöjd.

Har även fixat i sovrumsgarderoben lite... eller lagt kuddarna i vakuumpåsar. Kolla skillnaden.

Före                                             efter


japp, detta var helt enkelt min onsdagsunderhållning ;)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Herregud jag svimmar, ja KOMMER låna skor av dig, det är fördelen med att vara bästa vänner med samma skostrl typ;-)

2010-03-31 | 20:43:34
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Tha Redhead säger:

Btw, det blev sjukt snyggt!

2010-03-31 | 20:44:35
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback