Mera problem...

Ingen film idag heller... Har aldrig haft problem med CDON innan så jag förstår inte vad problemet är nu! Det skickades ju i torsdags. Kommer det inte imorrrn så får de ett argt mail! eller telefonsamtal. Kunde ju lika gärna köpt filmen i butik för samma pris! Tanken var ju att jag skulle få det realesedagen men inte då... nu är det 4dar sen den släpptes. Känner mig väldigt besviken...

Satt o myste lite med Tessi (hon mår fortfarande dåligt) o då upptäckte jag två små sår vid örat, typ rivmärken. o sen började jag titta lite närmare o upptäckte att hon har som svarta grejer i örat. Blod? sökte lite på google o kom fram till att det kan vara öronskabb. Yey... jättekul. Usch usch. Tittade i småttingarnas öron med för tydligen har en katt sp har i regel de andra det med, men jag såg inget tydligt i deras. Tessi har kliat väldigt mycket vid öronen o vickat konstigt på dem så jag har misstänkt att det kunde varit något, men inte förrän jag såg det där... uhhh... Hur som helst så blir det till att ringa vetrinär igen. Känns som om vi är stammisar där nu. Ska nog skicka in detta till agria då. Hon är ju trots allt försäkrad. Har inte utnyttjat något på det tidigare. summorna har ju aldrig uppgått till självrisken så det har ju känts meningslöst. men kanske inte. stackars liten med så många problem :(






Kommentarer
Mathilda säger:

Hej Gabbi! Jo, allt är bara bra! Började precis min praktik idag, ska bli riktigt kul att komma ut och se hur reklambyråarbetet fungerar ute i verkligheten. Hur är det själv? Min stora kisse Elvis fick svart i öronen när vi hade köpt vår lilla. Vi såg det inte fören flera månader efter och det märktes inget på den lilla. Veterinären bekräftade att det var skabb. Skabbet var inget farligt, men vi fick behandla båda två med något medel som man skulle droppa på deras nackskinn. Efter en behandling var Elvis som en ny katt... hon var jätteglad och jättekelig.

2010-03-22 | 22:39:57
Bloggadress: http://ginatricotnews.blogg.se/
Ville Niskanen säger:

Usch! Sånt kan göra mig så frustrerad om inte varorna kommer i tid..

2010-03-22 | 22:51:27
Bloggadress: http://gaydar.blogg.se/
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:

Jobbigt när det blir så! :(

2010-03-22 | 22:56:28
Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Ville Niskanen säger:

Sv; Inga problem!



tack! Kul att du gillar min låt! :)

2010-03-22 | 23:06:02
Bloggadress: http://gaydar.blogg.se/
Tha Redhead säger:

Tråkigt babe:-( ska vi promenera imorn el onsdag? Tänkte greys hos dig på ons?

2010-03-22 | 23:10:23
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback