Man känner sin gammal när...

hade intervjuer idag. Hittade ett par guldkorn som vi ska satsa på. Men det får än att tänka lite på hur fort åren går... flera födda 93 söker jobb... då känner man sig riktigt gammal! de fyller ju 17 iår! helt sjukt... min kusin (vars dop jag kommer ihåg) la till mig som vän på facebook. Hon blir 15 i år. Tiden går så fort. Helt sjukt att min brorsa redan är 20. Han är fortfarande LILLEbror för mig, trots sina 190cm... hmm... kortast i familjen är jag det... phu... helt galet iaf vad tiden går fort.

Efter en extramt lång arbetsdag känns det helt underbart med två dagars ledighet. Tänkte på dessa dagar städa, köpa nya hörlurar, åka hem en sväng o ja... äta gott o ta det lugnt. En promenad med skulle ju inte skada =) Hmm... nu är jag sjukt trött så jag tror det är läggdags snart... hade kunnat lägga mig på golvet på jobbet o somnat faktiskt... så trött är jag egentligen...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback