Livet har sina goda stunder...

Idag har jag spenderat mesta dels av tiden på jobbet. blev en maskin tvätt innan visserligen. Men sen jobb 14-2315. Började väl sådär kan man säga men rullade på helt okej... Kändes konstigt att stämpla ut vid 23 när man är van att vara kvar till 0230. Visseligen hur skönt som helst att komma hem innan midnatt men ändå... den stämningen som är på stängningarna är speciella. Man kan vara på ett annat sätt, lite mer avslappnad. Man kan liksom prata med varande medans man städer. Det kommer jag sakna... mhm... stannade kvar en stund för att bygga ihop nya Happy Meal displayen. Tycker det är roligt! Kanske borde skaffa en karriär i byggbranchen? haha! nä... jag vet inte... Måste väl iaf säga att jobbet är mitt andra hem. för där bor min andra familj =) o där ska jag spendera min tid hela helgen. 14-2315. Med en liten sväng till pappa på lördag förmiddag. Han fyller ju faktiskt imorrn (idag) nä... nu är det nog dags att sova. Godnatt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback