Kortaste helgen ever!

Och jag ljuger inte! Glömde bort att ställa om klockan innan jag gick o la mig... men kom ihåg då jag vaknade till runt 5 o ställde då fram kl en timme. Jaha, där förlorade jag en timme! Suck, inte alls kul. Speciellt inte eftersom jag börjar jobba kl 6 imorrn. Eller kl 5 om det varit förra veckan... phu... hur ska jag orka? bara att göra helt enkelt.

Har städat klart. eller det är damsugat o badrummet är rent. har slängt lite tidningar o skit också. Ska snart gå o slänga kartonger o så med... o sen handla lite. Funderar på om vi ska äta hemmagjorda hamburgare idag. Mycket godare än köpta! Nyttigare med skulle jag tro. Får se vad D tycker om saken. Ska väl sen försöka börja med badrumsskåpen som jag sagt ett tag nu. hehe... ska även ta tag i min skogarderob. organisera lite o lägga undan vinterskorna. Ska nog ta o räkna hur många skor jag har också. Bilder kommer, jag lovar.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh det låter sjukt gott:-)

Vill att grillsäsongen ska börja så vi kan grilla hemmagjorda burgare, me liiiiike a loooot

2010-03-28 | 16:06:53
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
J E N N Y säger:

Söta katter i din header :D

2010-03-28 | 17:03:41
Bloggadress: http://jjeennyys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback