Kan inte snön bara ge sig!

Kallt kallt kallt... vill ha sol o värme! Vår nu tack! Jaha... det gick inte beställa... nähä... jag förstår...

Har varit en trevlig dag idag. Skulle träffat Malin idag men det var inte riktigt väder att ta med barnvagnen in till stan. Östgötatraffiken är inget att lita på i halka o snö... men vi skulle försöka ses på måndag ist. Ikväll blir det iaf mys hos Anna. desperate housewifes börjar igen o spännande lär det bli =) Imorrn ska jag träffa Emma o Elis =) Ska åka in till stan innan o se om jag kan hitta nåt till pappa som fyller på fredag. Nåt borde man ju kunna hitta på...

Nä nu ska jag ta det lite lugnt. Sova middag kanske :P hehe... nä då... mysa med kissarna!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback