Egotime!

Är trött på mitt hår. Vet inte om jag orkar vänta på att det ska växa mer eller om jag ska klippa av det... så långt hår jag har nu ha rjag nog inte haft på... hmm? Hade jag ens så långt på gymnasiet nån gång? Ja kanske... men jag trivs nog bäst i axellångt hår... vet inte vad jag ska göra när det är så långt som det är nu... bara en toffs känns konstigt o i knut känns det bra men ser så tråkigt ut... kanske bara skulle ta o klippa lit emer frisyr? Tittade igenom massa bilder från 05 o framåt... hittade en del profilbilder med olika frisyrer. haha! Här kommer ett urval. Gissa vilken som är min bästa sida? Hmmm... svårt va?


Bilderna går i kronologisk ordning o börjar 05 o slutar med nyaste bilden från nu i februari (mittersta bilden på översta raden var med i mitt CV till donken 06) Gillar svartvitt... kanske märks?




Kommentarer
Tha Redhead säger:

Fy fan, du är ju den sötaste ever:-) men guu vad ung du ser ut på de första bilderna:-D Men jag gillar Gabbi nu bäst!

2010-03-08 | 21:51:04
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
HEMLIGA BEUNDRAREN. säger:

Tjafan. Tycker att bilderna borde vara i färg. Allihopa, hej allihopa hej allihopa.

Sov gott, sen natt du vet. pussipuss.

2010-03-12 | 07:54:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback