Hur klantig får man va?

slog i den där knölen man har nere vid foten i tisdags morse på jobbet. ont som satan gjorde det ett bra tag efter. en sån där jobbig elektrisk punkt som man brukar säga... skavd en del med skorna idag med... de gick emot. måste slagit i jättehårt! slog ju i een metallhylla så... hur som haver... kollade nu o såg att jag har ett bllåmärke o en röd punkt precis där. haha! hur fan får man ett blåmärke på ben? bara jag som kan lyckas med sånt. såhär ser det ut iaf. Inte så ba ljus så här sent, är lite mörkare blått irl.


Ni får ursäkta att bilden är upponer men jag orkar inte lägga in den i datorn, sitter på Ds minipc. den är så sjukt seg...  jaja... nu ska jag sova. o ni behöver verkligen inte tycka synd om mig, vill bara visa hur klantig jag är.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Stackars liten :-(

2010-04-01 | 12:00:39
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback