Helt sjukt!

Haha... vet inte om jag ska skratta eller vad jag ska göra. Fick svar från CDON igen. Tydligen så hade de gjort ett misstag när de skulle skicka mitt paket. den hade skickats till ett annat land. Fakturan kommer makuleras o jag fick lägga in en ny order om jag vill ha varan... hmmm... Kunde de inte kollat upp det första gången jag skrev?? Blir lite irriterad! Men men... detta innebär iaf att jag kommer köpa filmen nån annanstans. Ska ändå iväg en sväng idag så då blir jag en film rikare =)

Känner mig väl egentligen inte superpigg på att åka nånstans. Är genomförkyld med täppt näsa o slemmig hals... Blä! jobbigt att andas när jag vaknade imorse. Not fun! Men, men... har lite ärenden som måste uträttas. så det får bli en snabbis helt enkelt.. Sen hem o lördagsmysa! Är man sjuk så är man.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Dagens SKÄMT = CDON!

2010-03-27 | 12:36:35
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback