Egen tid - vad är det?

Jag föstår inte riktigt. Har typ träningsvärk i låren. eller precis över knäna... men jag har inte den blekaste om varför. Gjorde ju inget ansträngande igår... städa hela dan... satt visserligen på badrumsgolvet i konstig ställning större delen av kvällen... men men... Förstår inte alls. Man kanske är extra känslig när man är förkyld? så måste det va...

Cykla till jobbet idag. Övervägde idén med bil men kände att jag måste röra på mig mer! Vaknade utvilad redan 0430. Vilket var skönt. Skönt att man vaknar pigg för en gångs skull! Var ju mindre pigg när jag skulle avsluta skiftet idag... lite konstiga grejer på fel ställen... haha! Men men... kom ju hem iaf. Har tvättsugan nu 16-19 så första omgången är strax klar. Ska ut o kolla läget alldeles atrx.

Hade planer på att fixa skorna idag men D är hemma o jag tror inte han skulle uppskatta att jag rev ut hela innehållet mitt på golvet. Är ganska skönt att vara själv då, sätta på hög musik osv. Men han mådde inte bra så han är hemma... så ingen egen tid idag heller.... Nä... tvätten kallar.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback