Dygnet runt

Idag när vi låste upp dörrarna gjorde vi det för sista gången... för numera har vi öppet dygnet runt! Du är välkommen =)

Lite konstigt att när vi kommer imorgon kl 0600 är det redan några där... o jobbar! Helt mysko... men man vänjer sig väl. O det kommer nog att blir bra tror jag. Vi är tydligen de första i östergötland som har dygnet runt så det borde ju gå vägen! Ligger ju ändå ganska nära E4an.

idag ahr det varit snökaos igen... inte lik illa som förra gången men det var inte kul att sopa borta 1,5dm blöt snö från bilen... tungt. Åkte o hämta D inne i stan. Helt sjukt halt! Två bilar som stod stilla o det skapade långa långa köer. Trodde aldrig jag skulle komma fram... fästet släppte ett par gånger men inget hände. Vår bil är inte riktigt rustad för detta väder. Ingen ABS o definitivt inget antispin eller fyrhjulsdrift... mhm... vi åkte ut till tornby. Djurkompaniet. Vi är lite trötta på att kissarna skvätter sand o bajs överallt så det fick bli en kattlåda med tak. sen åkte vi hem. Blev pizza idag (mumma) för ingen av oss orkade laga mat... hehe... det var väl idag det. Kissarna har nu testat lådan varsin gång iaf. får se om de fattar den där luckan så småningom. Den var ju så läskig...


Denna blev det.

Nu laddar jag för Heroes o sen CSI. Denna vecka är full av premiärer... en riktigt soffvecka! DHW imorrn o Greys på onsdag. Criminal Minds på torsdag. Fast då jobbar jag så det får bli vid ett annat tillfälle...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback