Time for bed

Gick bra på jobbet idag. Trodde folk brukade äta sill o grejer på midsommar eller iaf grilla, men jag blev förvånad över hur många som kom förbi oss. Positivt överraskad. Blev inte alls långtråkigt som jag trott. En hel del yrkesmänniskor som var glada över att vi hade öppet =) Är det alltid öppet så är det.

Mår väl bättre med förkylningen. Inte lika täppt längre men istället har det gått neråt mot halsen. Blivit hes o hostig. Antagligen av allt pratande med gästerna... men får försöka dricka mycket så slutar det väl retas i halsen misstänker jag. Har på en film nu som går på kanal 5 The Amityville Horror. Verkar vara en ganska läskig horror så jag tror jag ska ta o lägga mig istället (men Ryan Reynolds vältränade kropp skymtade förbi, inte helt fel...) Nä Natti natti!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback