Shoppat

Som utlovat kommer här gårdagens fynd:

Från IKEA
Dessa stapelbara små lådor 19kr/3st

En låda med fack i för småförvaring 39kr

Pappkartonger som jag tänkt ha cdrom skivor i 19kr/2st

Blev även lite annat smått, var ju 40% på hela bästis sortimentet (djurgrejer) så det blev en söt filt, matskålar o underlägg. Emma köpte massa sött till Elis =)

Blev även lite köpt på H&M

dessa jeansshorts från LOGG med boyfriend/loose fit 249kr

O detta gröna linne med metalldetaljer från LOGG 149kr

brukar inte köpa så mycket ur LOGG sortimentet men igår så =) Jag är nöjd. Då är det ju helt enkelt bara att sätta igång med arbetsrummet. Nu har jag ju den förvaring som behövs. så det är där inne jag kommer spendera min dag :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback