semester och vätskefyllda blåsor

Härliga rubrik :P haha! efter promenaden med Anna häromdagen har blåsorna på hälen abar byggt på sig... i slutet av arbetsdagen kunde jag knappt gå. Blåsorna var nämligen underhälen typ... eller längstbak. o där är huden jättetjock... säkert 2cm på varje häl. Härligt! Men nu har jag äntligen lyckats ta hål på dem så nu är jag inte helt handikappad längre!

Annarts har dagen varit bra. Bästa morgonen på länge faktiskt! o nu är jag värd mina nio dagar =) i solen förhoppningsvis! hade fått paket när jag kom hem. Mina prenumerationspresenter från Chic. Det är väl för de erbjudandena man börjar prenumerera på något? ;)


Var sjukt hungrig när jag kom hem så det blev en tripp till affären o sen lagade jag tacos. Snabbt o gott! D hade fixat en film vi skulle se. The men who stare at goats. den började bra men sen somnade jag... hehe... man blir så trött av dessa tidiga morgnar! men jag är ju ledig nu så jag får se den i veckan ist. Blir säkert en regnig dag så då kan man mysa med en film. Nu blir det snart Talang final i brist på annat sen får vi se om vi orkar något mer eller om det blir en tidig kväll. Sovmorgon imorrn visserligen men tvättid kl 10. Fixar vi de!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback