Saturday Night

Hade en supertrevlig kväll med Anna igår. Bastun var superfin! Var som ett omklädningsrum först, två duschar o en avskild del med fåöljer o ett bord, även kyl o radio fanns. Riktig lyx! Sen fortsatte kvällen hos Anna där B bjöd på god mat o sen blev det singstar =) var väl hemm runt 02 tror jag. Tyvärr finns inga bildbevis från kvällen för jag glömde kameran hemma. Men jag ska få Annas bilder sen. Så kanska jag bjuder på någon... vi får se.

Idag ska vi hem till Ds föräldrar o grilla. Vädret är ju bättre idag iaf. Blåser inte lika mycket. Men det blir säkert regn idag med... O nästa vecka är det säkert jättefint bara för att jag jobbar igen. Men det är bara 5 veckor kvar... sen är det semester igen! Me like!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback