Minnen

Tittade på Lotta på Bråkmakargatan som visades för en stund sen på tv4. Hon är ju för underbar! "Blod - på min födelsedag!!?" stackars liten då! det får en att tänka tillbaka lite på när man var liten. Får en massa fina sommarminnen, speciellt idag, midsommarafton! har massa fina minnen från när vi var i Lilla Hallmare när jag var liten. Dansa kring stången o sen när man blev lite lite äldre så gick man till dansen efteråt för att kolla in alla som dansade. Mysigt =) O alla kompisar man hade! Nya kompisar varje sommar o vissa som man alltid umgicks med. Såna härliga sommarminnen! Längtar lite tillbaka faktiskt. Tror att jag kommer bli en sån där camping förälder =) Kan verkligen tänka mig att ha en husvagn som man åker ut med varje sommar. Jag ahr ju så många underbara minnen från när jag var liten så då vill jag ju ge mina framida barn (som jag förhoppningsvis kommer att få) samma härliga uppväxt som jag hade.

Nä, nu ska jag inte prata minnen längre. dags att göra sig iordning för jobbet. Dansa inte ihjäl er kring stången nu bara ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback