Mera mera....

Haft feber hela natten... vaknade typ hundra gånger, svettades som en gris... haft sjukt ont i nacken också så det fick bli en värmedyna o panodil för att ens kunna somna om. Men nu har jag tagit mig upp iaf. Fortfarande lite feber men orkar inte ligga i sängen mera... känner att huvudvräken smått börjar komma men jag orkar inte bry mig just nu.... varför ska man bli sjuk nu för? När det är så fint väder ute? Lovar att på måndag när jag är ledig nästa gång så regnar det eller nåt... o då är jag frisk. -suck- pessimist javisst! nae, ska väl försöka få i mig lite frukost om jag nu lyckas svälja den, hela halsen är svullen... funderar på hur jag ska göra imorgon, jobbar ju 14-23. Ska känna på det nån timme till os e om febern lägger sig annars blir jag nog hemma då också... vill inte va sjuk :( men tur ändå att man har en sambo som tycker synd om en o köper medicin :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback