Matdags

Japp, imorrn är det åter till jobbet som gäller. Ingen mera feber. Fortfarande täppt förstås men vem har inte varit det... o för det andra, vem vill frivilligt jobba på midsommarafton om man inte redan är schemalagd? jag är då för snäll jag. jaja, hoppas iaf på en god natts sömn o att jag orkar med morgondagen. Får knapra lite panodil i förebyggande syfte o nässprayen kommer vara min vän för dagen!

Har faktiskt passat på att tvätta idag... inget som var tänkt från början men eftersom någon envis kisse kissade i vår säng igår kväll så var jag tvungen att tvätta täcke o sängkläder så det fick bli lite mer än så. Nu väntar jag på lite mat som står i ugnen, har ingen direkt aptit men mat måste man ju äta... är för varmt ju, o halsen är fortfarande svullen. jaja... nä... ska väl fortsätta min kväll framför tvn. Får se vad som erbjuds innan Fringe börjar kl 22 =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback