Love is in the air!

Har haft en alldeles underbar dag med tjejerna i Berg! Först bara låg vi o njöt i solen på en filt vid kanalen. Massa skitnsack så klart. vi är ju tjejer... sen blev vi hungriga så vi gick upp till pizzerian som hade vettigast priser.. men vi blev ganska besvikna. Tunn botten o knappt något på. o så kosta en vanlig capricciosa 70spänn! Bara för att det är berg alltså... jaja... lagom stora var de iaf! När vi ätit klart kom Bettan o då gick vi ner till minigolfen. Nya banor för iår. Jättefina! Äventyrsgolf kallades det visst. Konstgräs o stenar. Mycket fint. Carro vann, jag kom två o Sofie o Bettan fick delad tredjeplats. Efter minigolfen köpte vi glass o satte oss i gräset! Sen blev det kyligt o då åkte vi hem. kom väl hem för en 40min sen. Här kommer lite bilder från dagen:




1. Finaste molnet format som ett hjärta =)
2. Så glad blev jag efter en Hole in One på första banan
3. Glass är gott!
4. Proffsgolfarn är i farten ;)
5. Pippi som förföljde oss hela dagen

Kommentarer
Kim säger:

Haha, det var säkert den pippin som följde efter mig också när jag var i berg ;)

2010-06-06 | 23:56:22
Bloggadress: http://kimberlyss.blogg.se/
NELLY säger:

Åh älskar molnet på bilden :}

2010-06-07 | 01:48:31
Bloggadress: http://nnahlbom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback