Lördagkväll

Blev en härlig långpromenad genom stan efter förra inlägget. Very nice. Var säkert ute i 1,5 timme! Härligt härligt! Efter det satte jag igång med maten. Precis när jag satt in potatisen i ugnen får D ett sms av sin kusin som säger att de (Ds syster, pojkvän o kusinbarn) sitter o grillar på gården om vi ville komma ut. vilken timing! Blev helt enkelt riktig grillning ist för elgrill =) Very nice indeed. Sen blev det lite sparka boll o lek för de minsta (eller äldsta kanske? ;)) kvällen avslutades för herrarna med lite xbox o nu är vi hemma. De skulle iväg till Skara sommarland imorgon så det var läggdags som gällde. Tror även det blir läggdasg för mig med snart. Börjar bli trött. Har ont i fötterna med efter blåsor o promenad. Men men, jag ska inte klaga.

Imorrn är det sveriges nationaldag o då ska jag träffa tjejerna från jobbet för lite sällskap, grill eller vad det blir. Vi får se. Här är bilder från när vi grilla i trädgårdsföreningen för nån vecka sen:

så söta så!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh mys!!



Ska vi ta en promenad imorn? Jag är ledig nästan heeeeela veckan:-D

2010-06-06 | 11:08:09
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback