Kärlek

Var visst inte bara jag som var intresserad av bröllopet =) Slutade vid 15 så jag han hem för att se de sista bege sig in i kyrkan o sedan vigseln. Mycket vackert! De är så lyckliga, o Daniels glädjetårar. Verkligen fint. Gillade sången som Agnes o Skifs sjöng. Väldigt fin. Märktes att brudparet gillade den också ;) O känningen, väldigt simpel med elegant o vacker. Från bilder man sett var hon väldigt lik drottningen när kungaparet gifte sig. Tittade även på kortegen o när de kom till slottet. Sjukt mycket folk! Var tydligen runt 500 000 ute på Stockholms gator. helt sjukt! Men Kärlek kan verkligen ena ett folk till en stor glädjefest!


en fotograf fångade ögonblicket alla väntat på

"jag vill börja med att tacka svenska folket för att ni har gett mig min prins"


Kommentarer
ahallen säger:

Sv: Absolut! Det är riktigt stort!

2010-06-20 | 04:56:00
Bloggadress: http://ahallen.blogg.se/
Antonia säger:

Ja så fint! Och snygg bild!

2010-06-20 | 11:26:05
Bloggadress: http://tusensaker.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback