jag vill jag vill jag vill...

Häromdagen blev jag sjukt sugen på att klippa av mig allt hår... eller ja, det mesta iaf. Ha det längste som det kortaste är nu... typ ner till hakan framtill... men det får nog vänta till senare. vill ha JÄTTELÅNGT hår också... men det tar sån tid!! Får se hur länge jag orkar vänta... annars blir det nog kortklippt till hösten/vintern igen.

En annan sak jag är sugen på är en långklänning. Har inte hittat nån fin så jag funderar seriöst på att sy en. måste bara hitta nåt fint, gärna blommigt, tyg o rita/köpa nåt mönster som jag kan trixa med. Så vi får se vad som händer... får se om jag åker in till stan nån dag i veckan.

Förkylningen är på bättringsvägen för den som undrar. Nu är jag mest hes o hostig. Svullnaden i halsen har gått ner o gör inte ont längre. Känns bra.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback