20 juni 2010

Gick o la mig runt 22 igår eftersom jag verkligen borde sovit... men jag satte på tvn i sovrummet o tittade vidare på bröllopsfirandet. O vilken middag o fest de hade. O vilka fina tal! Kungens tal var ju väldigt högtidligt. o Daniels pappas var väldigt personligt o fint men Daniels tal till Victoria var nog det finaste av allt! Kunde verkligen inte hålla tårarna tillbaka! o det han berättade om att Victoria, då hon skulle till Kina i en månad, skrivit ett brev för varje dag o lagt i en låda till honom var så romantiskt! Vissa tycker säkert det var löjligt men jag tyckte det var himla fint. Är väl en romantiker ;) Avslutade kvällen med att se deras bröllopsvals. Första valsen som man o hustru. Sen var jag tvungen att sova!

Blev 4 timmars sömn med andra ord. var sjukt trött hela morgonen, gick som i dvala men men, det var det värt. Blev en del snack om bröllopet på jobbet faktiskt. Var flera som sett det o tyckte det var fint. När jag slutat satt vi i solen på uteserveringen ett tag innan jag skjutsade hem Sofie. Köpte lite mjölk för det hade vi ingen o handla får vi göra imorgon. Är på tok för trött för att storhandla idag. D står i skrivande stund i köket o fixar pannkakor. När jag ätit kommer jag nästan garanterat att somna... om så bara för 20min men sova får det nog bli.. eller så vänta rjag till 20 o sover hela natten... vi får se hur länge jag orkar va vaken. Imorrn är det jobb 6-15 igen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback