Tekniknörd...

...som jag är har jag börjat fundera över vilken teknikpryl jag ska köpa härnäst. O jag måste säga att jag varit sugen på en GPS ett tag... fråga är väl hur användbar är den för mig? Men har man en kanske man vågar sig ut lite mer utan planering. vad vet jag. en inspelningsbar DVD har jag också haft på tankarna. Haha... jag är verkligen pryltokig! senast var det ju mobilen faktiskt. Innan dess datorn. LEDtvn sa jag ju inte direkt nej till ;) tror jag är värre en D egentligen. Fast han är ju mest datatokig o jag mest andra prylar... Hur som helst hitta jag en billig GPS på Dustin. Ska väl ta ett snack med karln o se vad han tycker. "onödigt" lär jag få höra. men då kan jag kontra med "onödigt med en till dator" hehe... sneaky sneaky. Som när vi köpte Tessi. "köper du en dator köper jag en katt". Så för varje ny dator så köper jag en ny katt... tror jag är ifatt nu med mina tre gullegrisar här hemma visserligen men snart så... lär bli fullt hus här hemma!! haha!! Flum flum... dags för nåt vettigt kanske...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback