Reafynd

Träffade Marie o Matilda på stan vid 1130. Hittade superfin present =) O en del annat. Sen hem o hämta bilen för att träffa Emma o Elis på Ikano. O där fyndade vi en del =) Jag köpte en fin klänning på H&M för 50kr! Den har kostat 399kr så verkligen ett fynd! Hittade även ett linne/klänning på BikBok för halva priset. Perfa! Emma hittade ett par supersnygga skor på DinSko för 99kr! även dessa hade kostat 399kr innan. Riktiga fynd helt enkelt. Blev lite mat på Linds också. Är helt nöjd med min dag. Här är mina fynd:


Nu står jag inför ett litet problem. Vilken klänning ska jag ha på bröllopet? Denna funkar ju fint på ett bröllop liksom... men jag har ju köpt en blommig jag tänkte ha... verkligen ett I-lands problem. Ska prova mig fram lite nu ikväll så får vi se vad det blir.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh den var jättefin!!! Ha den!

2010-07-20 | 00:54:24
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback