nattliv

Lite nytt har hänt idag då. Har gått med på att gå natt sept-okt för att vi ska kunna utbilda våra nattansvariga till skiftledare. Inget jag verkligen längtar efter men man får väl ställa upp för laget. är ju bara två månader. Tror jag överlever... funkar det inte så får jag väl hitta en utväg.

Hade ju tänkt gå på stan idag men efter att jag duschat o ätit var klockan så mycket att jag struntade i det. Får bli imorrn eller på lördag ist.

Ikväll händer med andra ord ingenting. D vill titta på fotbollen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska se Fringe vid 22. Hoppas jag inte somnar bara. Finns en risk. Är sjukt trött. Kanske ska ta mig en liten tupplur? En halvtimme bara...? Eh... vi får se.

Kommentarer
Alexandra säger:

Svar: haha ja det har jag.. kände att mr fritz lät som ett bra namn eftersom han verkar älska pommes :D

2010-07-09 | 00:12:21
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback