Min nya leksak!

Idag kom min nya leksak som vi beställde i söndags. Ds också för den delen. En GPS till mig o en nettop till D. Har inte testat den i bilen än men fin är den =) får testa den nästa gång vi änvänder bilen, bara för att! Liten och behändig Garmin Nüvi 255W. Nu behövs bara ett litet fodral så man kan lägga den i väskan.


Sen åkte vi o tittade på den där tvbänken jag sett på Nordik. O D tyckte om den också så den fick det bli. var ju nedsatt med nästan 2000kr så det kändes bättre då! De hade bara visningsexet kvar så vi slapp tom bygga ihop den. Jag brukaer ju tycka sånt är ganska kul annars men det var ändå skönt att slippa. Det jobbiga återstod ändå. Flytta alla grejer som stod i den gamla... inte det roligaste. Svettigt rent ut sagt. ett par sladdar färre är det nu. De verkar inte behövas heller. det är bara stångåstadens modem som inte funkar... förstår inte riktigt varför men boxern funkar så jag är nöjd. D får titta på det när han kommer hem. Visst blev det bra? Är samma trä som i våra bokhyllor o soffbord så det matchar perfekt enligt mig!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback