Firar denna tisdag med att baka tårta

Funderade lite över vad jag skulle använda alla jordgubbar jag köpt till. Igår gjorde vi banan o jordgubbs smoothies o idag blir det tårta! Så en marängbotten är precis uttagen ur ugnen så ikväll efter maten blir det jordgubbstårta =) Sånt får man göra när det är sommar!

De senaste dagarna har vi tittat på lite film här hemma. I lördags blev det Alice In Wonderland. Den var helt okej faktiskt. Lite mysko men det ska den ju vara, är det Tim Burton så är det :D I söndags tittade vi på Monsters vs Aliens. En ganska rolig film från Dreamworks. o igår såg vi Hot Tub Time Machine. Man hör ju bara på titeln hur löjlig den är men jag tyckte om den =) En väldigt lättsam komedi med mycket svordomar. Underhållande för stunden. Får se om det blir ytterligare nån film ikväll. D har fixat Remember Me så den ska jag se nån dag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback