Bs 30årsfest

Blev en mycket trevlig kväll igår. Vi var hemma hos Annas föräldrar o de hade dukat långbord i deras trädgård. Så där bjöds vi på god mat o dryck. Sen blev det tipspromenad med frågor om födelsedagsbarnet o jag kom tvåa =) känner mig mycket nöjd! Sen blev det paketöppning o han verkade nöjd med sina presenter. sen blev det lite "mingel" o kub. När det blev mörkt satte vi oss på deras framsida istället där det fanns lite bättre belysning. Många hade börjat tacka för sig men vi var kvar o snackade till 0130. Födelsedagsbarnet somnade i en stol efter 00. Stackarn. Jobbigt att fylla 30 ;) han hade börjat fira tidigt tydligen. Men en trevlig kväll blev det.


Gårdgaens outfit


Piffad o klar =)


lite av gästerna


B älskar rosa


Anna o Jag (visst är jeansjackan snygg ;))


Jonna o Agneta


O här sover födelsedagsbarnet

Idag ska vi hem till mina föräldrar o grilla. O sen är det bara en vecka kvar till semester!!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Fy fan vilken snygg(????) bild på dig o mig, du ser ut som en ängel as usual, men jag ser ut som en svettlök med missplacerat ansikte haha:-D



2010-07-12 | 13:24:47
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback