Yrväder

Var någon som sa att det skulle bli snöstorm idag... men riktigt så illa är det ju inte. Gick till affären en snabbis. O jag kom hem levande. Blåste ju typ inget alls. Men Snöar gör det ju. Får se om det blir värre framåt kvällen... får se om det går att gå till jobbet imorrn. Men det ska väl gå bra?

I brist på något vettigt att göra passar jag på att tona håret. Sitter just nu med färgen i håret... Först när jag blanda det såg det rosa(!) ut sen blev det lite mer lila men sen mörknade det mer o mer... phu... eller jag evt ju inte riktigt hur det ser ut när det är klart.... fick för mig att det var samma färg jag hade sist men det var det nog inte... men det blir säkert bra, kanske lite rödare än planerat men men... det är ju fint med rött hår =) Kommer kanske upp en bild senare om jag orkar...

Blir iaf en myskväll i soffan ikväll i min ensamhet. D är på jobbet så Twilight får det bli =) Nä nu ska jag spana vidare innan det är dags att skölja.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback