Twilight: What have you done?

Lugn dag idag. Men ändå skönt att komma hem. Var jätte pigg imorse eftersom jag gick o la mig 2130 igår. Men sen när jag kom hem kände jag mig så trött... Mamma o pappa var förbi en snabbis. De hämtade en påse de glömde här när vi fira D i söndags. Sen ringde Bettan. Stackars Daniel är tydligen sjuk så jag får ta stängningen tisdag kväll. Blir ledig onsdag istället så det är ju lugnt. Sen blev det mat. o nu sitter jag här vid datorn. Som sagt lugnt idag, inget spännande alls just nu.

Beställde Twilight på Blueray igår. så den kommer i veckan =) Nice. New Moon kommer ut i mars nån gång så jag köper väl den med så småningom. Surfade runt lite och hittade den här roliga videon. Väldigt rolig. Och den stämmer nog ganska bra, eller vad säger du Anna??



Sången nedan är från Twilight Soundtrack. Gissa vem som sjunger?

Ganska cool röst men inte riktigt min stil men väldigt lugn o fin melodi o texten passar ju in till filmen tycker jag...

Vill ni höra mer Robert Pattinsson så kan jag rekommendera Let Me Sign.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Hahahahahaha!



Fan den MÅSTE jag spela för Bozze:-D

Den stämde ju klockrent, förutom att du o jag är heta som få och det är ju inte frugan i videon:-D

2010-01-25 | 13:24:23
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback