The End

Totalt 2189 sidor lästa. Men nu är det slut. Det här är verkligen de bästa böckerna jag någonsin läst. Man kan skratta med dem, gråta med dem och känna med dem. Stephanie Meyer är verkligen en helt underbar författare som kan fånga så många läsare med en sådan vacker berättelse. den är så verklig trots att den egentligen inte borda vara det. Men man lever med dem i gott och ont.

Känns väldigt tråkigt när jag bläddrade till sista sidan. the end. Sagan fick ett slut, kanske var det väl det slut man hela tiden velat ha? ska inte spoila slutet om någon inte har läst men vill läsa. Då är bara frågan hur jag ska spendera min lediga tid?

More than my own life

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Du är galen min vän:-D



Som du kanske fattar bangar jag promenix ikväll sov i soffan en bra stund:-D



Men gillade du 4:e boken lika mkt som de andra?

2010-01-21 | 19:23:05
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback