Stängningshelg

Gårdagen var sjukt lugn. Hände inte alls mycket, vilket ledde till att vi blev klara tidigt. Skönt. Erik o Sebbe hade köpt en brownie på seveneleven o bjöd på... sjukt god =) Så jag fick lite speciellt på min födelsedag iaf. Haha. Som tack skjutsade jag hem grabbarna efter jobbet. Känns sådär att gå hem själv mitt i natten så det blir nog bilen hela helgen... Idag är det jobb 14-0230 som gäller. Vi har assmöte 14-16... därför blir det ett monsterpass. Inte speciellt roligt kanske men... vi behöver ha ett så det blir nog bra iaf. Hoppas på en bra kväll med kanske lite mer att göra än igår... vi får väl se hur det blir. Tiden går så långsamt när det är lugnt. Sen är de tjobb 17-0230 lör-sön med. Sen är jag ledig en dag. Nice. Började kolla lite mer på kamera igår. Försöker bestämma mig för vilken jag ska köpa. Har lite olika alternativ. T.ex. Panasonic Lumix TZ7, Sony Cybershot H20, Casio Exilim EX-H10. Ja finns väl säkert flera... men vi får se vad det blir... TZ7 är den jag varit inne på längst men det kostar ju en del så jag försöker hitta lite billigare alternativ med samma prestanda. Ne, nu får det vara nog för idag. Signing off.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback