Sover bort min lediga tid...

Blir så fel när man gått stängning tre dagar o sen ska man ställa om sig till öppning på två dagar. Man är ju inte riktigt ledig 2 dagar för man sover på tok för länge dagen efter o sen måste man lägga sig tidigt kvällen innan öppningen... komplicerat det där... aja... sov väl lite väl länge idag kanske. Gick 1430. hehe... men det var skönt att veta att jag inte behövde gå upp... men nu håller det redan på att bli mörkt o denna dag blir inget vettigt av. D ska snart gå till jobbet o då ska jag sätta mig tillrätta o läsa ut Breaking dawn. Är knappt 70sidor kvar... känns lite tråkigt... vad ska jag läsa då?? Har ju typ läst varje ledig sekund i en månad nu... o nu finns inget kvar... buhu...

Each day's a gift and not a given right

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback