Sömntuta

Skönt med sovmorgon =) Men det blev väl kanske lite för länge. Men nu är jag ju pigg iaf. Kissarna håller på o busar som galningar o Tuva har börjat löpa lite smått... vilken dag som helst så står hon där med rumpan i vädret o piper... Får ta o boka en tid hos vetrinären om nån månad. Kan ju avra skönt att fixa på båda samtidigt kanske. Så vi får vänta på Våfflan med.

Just nu väntar jag väl på att D ska vakna så att vi kan åka iväg en sväng. Han ska byta en grej på Elgiganten o så behöver vi handla. Men han bara sover o sover.... har satt på både tvättmaskin o diskmaskin. Men han sover iaf. Jag vaknar av minsta lilla... i natt vakna jag av att Tessi jamade i hallen. Fråga mig inte varför hon gjorde det. När jag gick upp låg hon bara på hallmattan o kolla på mig... sällskapssjuk kanske? Annars brukar hon ju jama när maten börjar ta slut. Hon håller koll åt en, kommer o hämtar en på morgonen när det är slut. Hehe, duktig kisse.

Ikväll bär det av för att fira Anna. Ska bli kul! o imorrn hälsa på syster. Nice =)

Åh, nu ringer visst Ds klocka. Så jag ska väl kanske göra nåt vettigt då...


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback