Obsessed

Jag har tänkt på en sak... jag har väldigt lätt för att bli beroende av saker... eller kanske snarare besatt... tänk först... Takida, o då såklart Robert Pettersson =) Kunde ju inte sluta babbla om dem på flera veckor... o musiken strömmade hur högtalarna typ konstant... men det har ju lugnat ner sig... istället gick det ju vidare till twilightböckerna... helt fanatisk... läsa, läsa, läsa... o det har ni ju märkt. Jag är besatt. O det kommer väl inte sluta så snart egentligen... New Moon kommer ut på Blu-ray i mars o sen kommer eclipse i juni. Kanske hinner lugna sig lite... under tiden har jag ju faktiskt gått o blivit "robsessed" som de så fint har dömt en dokumentär med twilight stjärnan Robert Pattinson... Kan inte få nog... o musik gör han också... kan det bli bättre? Ni förstår vad jag menar... helt galen är jag. Rädda mig någon. Kanske skulle bli inlagd för detta? haha! Vi får väl hoppas att det inte blir så illa... hehe...

Vem kan motstå honom liksom?

Imorrn är det fredag. Jobb 11-20 precis som idag. På lördag blir det födelsedagspraty hos Anna o på söndag åker vi till sthlm för att hälsa på syster o Johan. ska bli kul att se hur de har det i huset. O hälsa på kissen =)

Nu är det snart dags för Fringe så... see you later.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback