löndag

Känner mig lite seg just nu. Var en lugn dag på jobbet. Hade arbetsmiljömöte i två timmar. Kul att höra vad medarbetarna tycker o tänker =) Sne strulade en säkring hela kvällen... sjukt jobbigt. menytavlorna la av hela tiden.. så jag blev en timma sen. Ville bli klar med mina protokoll jag skulle skriva. Så kan det gå. Nu sitter jag här i soffan med en filt om mig o huvudet värker lite. Tror det är lite trötthet där inne... men imorrn ska jag jobba stängning så jag borde ju inte lägga mig än på några timmar.

Jag gick till jobbet idag, skönt med frisk luft =) Men imorrn blir det nog bilen ändå... sugigt att gå hem kl 3 på natten...

Imorrn kommer min leverans från CDON. Så det blir nog filmkväll på onsdag =) sen ville Anna att vi skulle ha filmkväll o se New Moon. Ska bli nice! Kanske blir än bättre upplevelse än bion...?

Nu visas tydligen The Day The Earth Stood Still på canal+ så jag får väl rikta min uppmärksamhet dit.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback