Kameran har anlänt

Blev lite glad när jag såg smset om att min kamera fanns att hämta, så efter jobbet begav jag mig för att hämta den. Batteriet sitter på laddning nu så efetr duschen ska jag testa lite.


tycker att jag varit ganska duktig nu när jag två dagar i rad har gått till o från jobbet. tar ändå ca 25 min att gå. Känner mig ganska nöjd faktiskt. Fast det är sjukt kallt. Så jag är alldeles kall nu... ska ta mig en varm dusch snart. Men jag smälter maten för hungrig var jag när jag kom hem.

Händer inte mycket annat. Ska läsa klart Eclipse ikväll. har bara 40 sidor kvar. Låg o läste till typ 01 inatt men sen kände jag att jag nog borde sova lite. Klockan ringde 0510. Hehe... Den är ju så sjukt spännande man vill bara veta hur fortsättningen blir! Men jag måste säga att det finns vissa saker jag blir besviken på... Bella. Hon gör mig besviken ibland. Känns som om hon förstör lite ibland. Haha! Låter som om hon finns på riktigt. men efter som jag tillhör team Edward så är det bara så. Jakob... hmf... He sounds nice but... njae, Edward är nog snäppet bättre. O det skadar ju inte att Robert Pattinson gör honom väldigt bra i filmerna... eftersom jag såg filmerna innan jag läste böckerna så är det ju så jag föreställer mig honom. med det där leendet... Vem kan motstå det?


Kommentarer
Tha Redhead säger:

Du HÄÄÄÄÄÄÄDAR!

Team Jacob RUUUUULES :-D



Hahaha:-)

Men visst e 3:e boken asbra, kunde knappt lägga den ifrån mig,gick omkring som en zombie på jobbet och längtade efter att komma hem och fortsätta läsa:-D

2010-01-13 | 18:13:20
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback