Födelsedagsfirande

Då har vi diskat o plockat klart efter att gästerna åkt. D firade sin 25årsdag idag. Han fyller inte förrän på onsdag men jag jobbar då och helgen efter så det fick bli idag. Tror han blev nöjd med sina presnter. han har inte fått min än o jag vet inte riktigt vad min present är ännu... för jag har inte köpt nån än... hehe... men jag ska se om jag kommer iväg imorrn innan jobbet. Får spana lite på nätet för jag har ingen aning omvad jag ska köpa faktiskt... han fyller ju ändå 25 så det bord ju vara något speciellt kanske...? Jajaj... vi får se vad det blir.

Kvällen spenderas nog framför tvn. Såg att de visar Wallander - Prästen på canal +. De visar en ny film varje söndag kväll faktiskt. Så det blir nog den tror jag. Sen kanske lite bok innan man ska sova ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback