Då var man 23 år då

Japp, idag är det min födelsedag o vad har jag gjort? Tvättat, städat bort julen... o sen kom Anna o B förbi med lite paket så då bjöd jag på fika. Så söta så =) Anna hade härmat mig lite o gjort en liten fotobok till mig. Massa fina o ofina bilder på mig. haha... sånt är kul att ha ju! Nu ska jag ta o koppla av en stund innan det är dags att äta, hämta tvätten o sen bege sig till jobbet. För det är ju där jag spenderar min födelsedagskväll. Får väl ta o käka tårtbiten som blev kvar sen igår. hehe...

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Hoppas du blev glad för paketen, blev lite ihopplock helt enkelt:-D Och som sagt vill du inte ha ögonskuggan så får du göra vad du vill med den, gardinerna likaså:-D

Haha känns bra att ge bort saker man redan hade hemma:-D

Hoppas det blir lugnt på jobbet ikväll!

Löv U puss

2010-01-07 | 14:50:30
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
mlicaarlsson.blogg.se säger:

Grattis!! Hoppas du får en fin fin dag =) kramis

2010-01-07 | 20:06:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback