100111

Denna dag gick fort förbi. Gick ju inte upp förrän efter 13... vaknade dick runt 12 men kände ingen brådska med att gå upp, det var ju varmt o skönt i sängen. är faktiskt väldigt skönt o bara vara ibland, inte behöva tänka på vad man borde göra o inte ha några tider att passa. men men... tog mig ju upp iaf, en skön dusch, lite frukost... sen gick D till jobbet o då satte jag på lite bra musik o klädde på mig. Kan ju vara bra att ha kläder på sig när man ska lämna hemmet. haha! Blev en liten sväng till ikano, behövde köpa nässpray. Förkylningen ger inte med sig... o sen fortsatte jag till maxi för att fylla på kylen hör hemma. Var typ helt tomt förut men nu finns det lite att välja på. Sen har jag ätit lite mat, o spendarat mesta delen av kvällen i soffan med boken i handen. Var så spännande när D kom hem att jag inte kunna lägga den åt sidan. Stackarn, ignorerad totalt. Får väl ta o prata med honom nu kanske ;) tror inte han tar illa upp för han är likadan själv. fast då är det datorn han inte kan slita sig ifrån. men det händer en del i boken just nu, kan tänka mig att det blir en lite blodigare film än de andra, har visserligen inte kommit fram till fighten ännu men tankarna far iväg... ska nog läsa lite mer innan det är dags att sova. Börjar ju inte förrän 11 imorrn så det är ingen brådska. Tänkte ta o promenera till jobbet imorrn. Anna kommer troligen o möter mig när jag slutat så får vi en liten promenix tillsammans. Skulle gått nu ikväll men det vafr så himla kallt, skulle visst bli behagligare imorrn. Ska ta o kolla så att mp3 spelaren är uppdaterad för det kan vara skönt att ha lite musik i öronen när man går själv. speciellt nör jag tänkte gå ons-fre med när jag börjar 630. Blir lite jobbigt tyst annars...


Har man ingen kudde får man ta vad man har ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback