We Are The World!

Hade tänkt skriva inatt innan jag gick o la mig men det gick inte logga in på blogg.se. Var tydligen flera som hade samma problem... Men nu gick det bra iaf!

Vill börja med att Gratulera
Emma som den 14/2 fick en liten pojke! Fick ett mms av henne igår. Så himla söt =)

Igår var det som sagt måndag igen. Var på stan en sväng. Inhandlade en tröja till jobbet o ett linne. Var inne i 3butiken också men de hade inte de telefoner jag kollat på. Men det lutar mot Huaweien. Såg Nokian hos phone house o den såg väldigt plastig ut... Får se om jag beställer den i veckan eller om jag väntar lite. Sen var det ju då dags för jobb. Stängning. Gick bra. Lugn kväll. o ikväll är det dags igen. blir nog bra det.

Nu har artister samlats o gjort en ny We Are The World för att bidra till Haiti. Gör ditt val o lyssna till denna fina inspelning =)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback