Vill ha vår

Alla vårkataloger börjar droppa ner i brevlådan. Nya ljusa färger, blommor o mönster. Härligt! Blir sjukt sugen på att byta gardiner i vardagsrummet för att piffa upp det med lite färg. Allt går ju i grått o svart här inne så man kanske skulle ha lite färg på gardinerna? Har ett par vita med grå fjärilar på som jag hade i Ryd. De är ju ljusa men kanske lite tråkiga? Hittade dessa fina på Jotex. Finns även i rosa o gul o med matchande kuddfodral.

Vet inte om jag ska beställa men fina var de. Hittade även dessa på Ellos


Kan rekommendera Tygfabriken på Elsa Brännströms Gata för den som gärna syr själv. Har tyger i alla prisklasser (fr typ 29kr/m) även färdiga längder o kappor. Det var där jag köpte de där med fjärilarna. Men det är sjukt mycket tyger så det tar ett tag att hitta det man vill ha... men som sagt. Vi får se hur det blir. Kanske ska sätt upp de ljusa iaf. Behöver lägga upp dem ett par dm bara... dessa fönster är inte alls lika höga som de i Ryd. Skiljer nog en 50cm tror jag... De gardiner jag har uppe nu nådde inte ens ner till golvet där o här är de bra mycket för långa... hehe... Men det går ju fixa med en sax o en symaskin. Nemas problemas.

Snart ska jag ut i tvättstugan o tvätta. trodde jag hade tid kl 10 men inte då... var visst kl 13. hehe... så det är vad jag väntar på. Sen ska jag till Anna =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback